Historial dels projectes

Des de 1999 la Fundació Lotus Blau fa projectes a:

Presons: classes de filosofia, Hatha Yoga i meditació. Mountview Youth Service Center, Colorado, EEUU. Classes de Dharma, filosofia i projecte de Pen Pal a les presons federals d’Alabama, Arizona, Arkansas, Califòrnia, Colorado, Florida, Georgia, Idaho, Kansas, Louisiana, Mississipí, South Carolina, Texas i Ohio; EEUU. Projecte Presons, Maresme.

Escoles: classes pràctiques d’introducció al Yoga per a nois i noies. Summit High School i Summit Middle School, Colorado, EEUU; i 5è d’ESO i 1er de batxillerat a GEM i Maristes Valldemia de Mataró.

Famílies en risc d’exclusió social: Projecte Extraescolar per a nens en risc d’exclusió social. Mataró.

Gent gran: sessions de Hatha Yoga per a gent gran a pobles del Maresme. Projecte Cuidem els Grans. Maresme.

Orfenats: col·lecta de diners i material per Layla House, Addisa Abeba, Etiòpia.

Suport als cuidadors: en col·laboració amb la Fundació Hospital. Sessions de Hatha Yoga bàsic per a les persones cuidadores de malalts. Mataró.

Malalts de càncer: Projecte Oncològic. Mataró i Barcelona.

Fundació Lotus Blau
info@fundaciolotusblau.org

Mataró
c/ Sant Antoni, 42. 08301 Mataró (Barcelona), Espanya · Telèfon: +34 93 790 23 21