Projecte Oncològic

El projecte té com a objectiu millorar la qualitat de vida dels malalts oncològics durant el procés de la malaltia. Aquest millorament es fa mitjançant la pràctica d’exercicis guiats de relaxació profunda, exercicis de respiració, exercicis d’estiraments molt suaus i una meditació curta (Yoga Restauratiu).

El Yoga Restauratiu proporciona a les persones que conviuen amb el càncer els següents beneficis:

• Millora de la qualitat del son
  • Millora de l’estrès i l’ansietat
  • Disminució del dolor
  • Millora de l’estat mental i emocional (millorament de la memòria, positivisme)
  • Millora la pressió arterial
  • Disminució de les dependències als sedants
  • Millora l’estat de fatiga crònica
  • Afavoreix la intuïció i la creativitat

En col·laboració amb el Servei d’Oncologia de l’Hospital de Mataró (Consorci Sanitari del Maresme).

La Fundació Lotus Blau ofereix places per fer classes de Yoga Restauratiu a disposició del Projecte Oncològic.

La Fundació donarà l’oportunitat que se’n puguin beneficiar el màxim de persones malaltes de càncer.

L’àmbit d’actuació del Projecte Oncològic vol ser tot el territori català.

La Fundació Lotus Blau treballa en col·laboració amb diferents hospitals i associacions del territori perquè el major nombre possible de persones malaltes es puguin beneficiar del projecte.

Oncologic1

Per a més informació:

Us podeu adreçar a un dels nostres centres:

Mataró: c/ Sant Antoni, 42. 08301 Mataró (Barcelona)
Barcelona: c/ Mateu, 7. 08012. Barcelona.

Us podeu posar en contacte mitjançant el nostra formulari de contacte:

Podeu contactar per telèfon:

Mataró: +34 93 790 23 21
Barcelona: +34 93 790 23 21

Fundació Lotus Blau
info@fundaciolotusblau.org

Mataró
c/ Sant Antoni, 42. 08301 Mataró (Barcelona), Espanya · Telèfon: +34 93 790 23 21

c/ Mateu, 7. 08012. Barcelona. Espanya · Telèfon: +34 93 790 23 21

La Fundació Lotus Blau és un centre registrat a la Yoga Alliance:

yoga_alliance_regist#417149

Fundació Lotus Blau · Tots els drets reservats © 2014